Aamulehdellä puoli miljoonaa digikäyttäjää viikossa

Aamulehden verkkosivujen kävijämäärä on kasvanut voimakkaasti vuoden 2016 aikana. Keskimäärin Aamulehti.fissä käy viikoittain lähes 500 000 eri kuluttajaa. Yhä useampi lukee Aamulehti.fitä älypuhelimella. Älypuhelinkäyttäjien osuus kaikista käyttäjistä on jo lähes puolet.

Kuluttajat ovat myös löytäneet Aamulehden uudistuneen sovelluksen. Mobiilisovellus sisältää mm. uutisvirran, videot, näköislehden, kaupallisen yhteistyön, kanta-asiakasedut ja Iltalehden uutisosion. Sovelluskäyttäjillä uutisten seuraaminen on erittäin aktiivista. He käyvät lukemassa uutisia usein ja lukevat kerralla useita artikkeleita.

Aamulehteä lukee viikoittain 313 000 eri kuluttajaa. Luvussa ovat mukana sekä paperinen lehti että näköislehti. Näköislehden lukeminen on tullut mukaan KMT-tutkimukseen vuoden 2016 alusta.

Yhdessä Aamulehti ja Aamulehti.fi tavoittavat joka viikko 78 % Tampereen markkina-alueen kuluttajista. Aamulehden tuoteperheen lisäksi mainostajan on mahdollista hyödyntää koko Alman digiverkostoa, johon kuuluvat Aamulehden lisäksi mm. Iltalehti.fi ja Kauppalehti.fi. Yhdessä Alma-verkoston kanssa Aamulehden tuoteperhe tavoittaa 91 % Tampereen markkina-alueen kuluttajista viikossa. Mainontaa on mahdollista kohdistaa esimerkiksi maantieteellisen alueen, demografioiden tai kiinnostusalueiden mukaan. Kenelle sinä haluat kohdistaa viestisi?

Lähteet: KMT SL 2016, KMT AL + total 2016, TNS Atlas 1-6/2016, TNS Metrix vkot 46/2016-6/2016, GoogleAnalytics 10/2016-1/2017

Kysyttävää mainonnasta? Autamme mielellämme!

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin: