Kesä & menot -lehdessä näyt kesän!
Lehti ilmestyy 29.5.2017

Teemalehdessä voit kohdentaa viestisi oikealle kohderyhmälle juuri sopivaan aikaan, kun kesän viettoa, matkoja ja hankintoja suunnitellaan. Lehti vauhdittaa kesän myyntiäsi kepeään liitoon ja loiskeeseen, sillä teemalehdissä mainokset ovat osa kiinnostavaa sisältöä, joiden perusteella tehdään ostopäätöksiä ja osallistutaan tapahtumiin.

Kesä & menot -teemalehti tarjoaa kesäistä tunnelmaa ja monipuolisia menovinkkejä Aamulehden lukijoille maanataina 29.5. Lehti paljastaa mielenkiintoisimmat kesäilmiöt ja -ihmiset, antaa ostosvinkkejä sekä tarjoaa tuoreita näkökulmia vapaa-ajanviettoon ja kesän tapahtumiin.

Tuhdissa lukupaketissa yksissä kansissaTammerfesteillä esiintyvä huippusuosittu Haloo Helsinki, Ratinassa rokkaava Robbie Williams, oopperaa Hämeenkyrössä sekä ovensa avaava maailman ainoa Muumimuseo.

 

Mainostamalla teemalehdessä aktivoit lukijaa tarjoamalla vinkkejä kesään

  • Mainos lehdessä elää pitkään: Noin puolet säilyttää Kesä & menot -lehden koko kesän ajan.
  • Tarjoa menovinkki, sitä etsitään: 80 % lukijoista sanoo, että Kesä & menot -lehti tarjoaa ensisijaisesti uutta tietoa ja tarjoaa menovinkkejä kesäksi.
  • Tavoita haastava kohderyhmä: Tarkimmin lehteen tutustuvat naiset ja alle 30-vuotiaat. Lehti tavoittaa kuitenkin kaikki kohderyhmät hyvin laajan sisältönsä ansiosta.
  • Teemalehti aktivoi: 80 % lehteä lukeneista ilmoittaa osallistuvansa johonkin Kesä & menot -lehdessä näkemäänsä tapahtumaan.

Lähde: Aamulehden Kesä & menot -tutkimus, RAM

Parasta lehdessä on, että on erilaista tarjontaa samojen kansien välissä. Ei tarvitse tietää mitä hakee vaan selailemalla voi osua silmiin jotain kiinnostavaa.
– Lukija

Ota yhteyttä, autamme mielellämme kampanjan suunnittelussa!

Varaa ilmoitustila ti 16.5. mennessä Aamulehden myyntipalvelusta tai kysy lisää omalta yhteyshenkilöltäsi!

Tutustu Kesä & menot-teemalehden mainosmuotoihin

Lisää silmäpareja saat liittämällä kesäkampanjaasi mukaan Aamulehti.fin!

Tutustu Aamulehti.fin mainosmuotoihin